חיפוש כללי
דיסקוגרפיה
פחחחח… יש לי את התקליט. מה שמצחיק בו זה שליד כל שיר כתוב איזה סגנון למשל: שייק, סלואו-רוק…
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Comment *
Name
Email
Website
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
Δ
לפני השארת תגובה, עברו על הדף שאלות נפוצות,
ייתכן וכבר ענינו לשאלתכם. למשל:
אנחנו לא קונים ולא מוכרים תקליטים,
ולא מתקשרים למספרי טלפון לא מוכרים.
פחחחח… יש לי את התקליט. מה שמצחיק בו זה שליד כל שיר כתוב איזה סגנון למשל: שייק, סלואו-רוק…